nattblogg

Jag är inte särskilt bra på att blogga tydligen. Har inte mkt att skriva, inte så mkt som händer när man är arbetslös haha. Trots det tycker jag att jag har fullt upp på dagarna. Har massor jag vill/borde göra. Har försökt skriva en massa text och musik, det går dock inte så bra. Skriver typ 1 vers + ref, sen tar inspirationen slut eller så är jag för självkritisk så jag bara tycker det är dåligt. Känns lite som att jag upprepar mig när jag skriver. Vet inte riktigt hur jag ska gå vidare i mitt låtskriveri för att utvecklas. Men jag brukar försöka tänka (vilket tydligen inte går så bra) att det inte gör något om jag bara blir nöjd med typ 1 låt av 10, så länge jag tränar mig.

Ska väl försöka sova nu. goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0