-----------............

Var hos frisören igår, toppade bara håret som vanligt. Har gått till samma frisör ganska länge nu och kommer troligtvis fortsätta med det eftersom hon är väldigt trevlig och duktig. Hon håller själv på med musik så vi brukar ofta prata och diskutera om det vilket är ganska roligt.


I tisdags hade jag privat sånglektion som jag hade lyckats fixa. Hur svårt som helst att hitta nån som tar privatlektioner här i Luleå. Det var inte gratis förstås, men det kändes väldigt givande faktiskt. Hon var väldigt duktig och hon visste verkligen vad hon pratade om. Jag känner redan nu när jag har testat lite hemma själv att det kändes mkt bättre, även om det kan vara svårt ibland att veta om man gör rätt. 2 veckor till nästa gång.

Nu ska jag bege mig till gymmet!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, vars hittade du sånglektioner? jag har sökt men inte hittat något...

2011-09-12 @ 08:58:48
URL: http://amandan17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0