Vart tog helgen vägen?

Har varit upptagen hela helgen, har inte ens hunnit träna eller städa, inte bra! I lördags repade vi i skolan från 13 till ca 21. Och även idag repade vi, dock inte lika länge, typ till 18. Är helt slut. Dock har det varit lite svårt att träna eftersom vi inte haft nån trummis nu i helgen, men vi har gjort det vi kunnat iallfall. Blir nog bättre när vi får repa det sista imorn. Annars är det bara min låt som jag känner är lite osäker, men tror det nog berodde på att min röst inte kändes helt på topp idag. Måste verkligen imorn sjunga upp ordentligt så jag känner mig säker. Får hoppas det går bra.

Det enda jag hunnit med förutom att repa är att se på ESC. Jag älskar Irlands bidrag. De är så gulliga och jag blir så glad av den! Så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0