Man måste dö några gånger innan man kan leva

En vecka kvar tills slutproduktionen. Börjar redan nu bli nervös. Dessutom har vi lite problem som vi borde försöka fixa så snart som möjligt. Hur det nu ska gå till.. Känns inte helt bra. Ska bli väldigt skönt när det är över.

Och nu är nästan precis 1 månad kvar av skolan. Vet inte riktigt hur det känns. Ska förstås bli otroligt skönt att slippa allt och göra nåt annat. Jag hade nog ganska höga förhoppningar när jag började gymnasiet. Vet inte om jag trivts så bra, mkt har nog varit besvikelse även om jag fårstås haft bra stunder också. Jag hade dock hoppats på mkt mer. För sent att ändra nåt nu iallafall. Men nu är ju den stora frågan, vad fan ska jag göra nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0