I'm going crazy

Börjar smått få lite ångest inför mitt framtida liv. Har absolut ingen aning längre vad jag vill göra efter studenten. Vet inte ens VAR eller MED VAD. Trodde att jag visste, men det gör jag definitivt inte! Det enda jag vet är att jag inte vet. Blir galen på mig själv! Kan inte nån veta åt mig?
Det finns ju stor risk att jag blir kvar här i Luleå, även fast bara tanken på att överleva en till vinter här gör mig deprimerad. Det är ju absolut lättast att bo kvar här, men vad vill jag egentligen? Flytta till sthlm? Sannolikheten att jag skulle göra det inom det närmaste året känns ju verkligen minimal. Jag känner mig själv, jag gör inte sånt själv bara sådär. Jag tar inte risker. Det låter lite fånigt kanske, men det skulle dessutom kännas ganska hemskt att lämna Sessan även fast jag vet att hon skulle ha det bra ändå.
Så VAD vill jag hålla på med? Okej, en sak vet jag. Nånting med musik vill jag väl hålla på med. Men hur, var, när, med vad? Har ju börjat fundera på någon slags kurs eller utbildning, men vetefan.. Såg en låtskrivarkurs som lät lite intressant, men den är ju i Piteå. Piteå känns ju nästan värre än Luleå. Sen finns det ju en massa utbildnngar i sthlm också, men då måste jag som sagt flytta...  Nån utblidning kommer det ju antagligen inte bli inom de närmsta månaderna iallafall eftersom jag inte sökt något. Det blir att jobba förstås till hösten, meen måste ju först skaffa ett jobb någonstans i världen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0