I can do better

Slutproduktionen avklarad. Gick helt okej. Det har varit både roligt och jobbigt, men det känns väldigt skönt att det är över, kanske också liite tråkigt eftersom jag trivdes väldigt bra i min grupp.

Har svårt att vara helt nöjd dock eftersom jag har så höga krav på mig själv och vet att jag KAN så mkt bättre. Inte för att det gick dåligt för det gjorde det definitivt inte, men det kunde ju ha gått mkt bättre ändå! Men det spelar nog ingen roll vad det är, kommer nog aldrig vara helt nöjd, kan alltid göra bättre! Men nu ska jag försöka vara nöjd iallfall. Jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: amanda

Du ska vara nöjd, det lät bra!

fast man är oftast mer själv kritisk, det är jag med så.. haha :D

2011-05-18 @ 23:36:17
URL: http://amandan17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0