It's like a drug...

I have an obsession.
Började se Gossip Girl första säsongen förra veckan och är nu helt fast. Har dock sett det förut, men av nån anledning slutade jag efter typ andra säsongen (varför??!). Har nu sett hur många avsnitt som helst på typ 1 vecka och vill bara se meeeeeeer. Vill nästan inte göra nåt annat. Det är typ mitt liv just nu.
Har nu äntligen installerat ett inspelningsprogram på min dator och har testat att spela in lite idag. Funkar bra. Ska träna lite mer innan jag börjar på riktigt, ska bli kul.
Det har förövrigt gjort min dator väldigt seg. Det är inte alls nåt utrymme kvar på hårddisken. Måste försöka göra nåt åt det.
Men nu kanske jag ska fortsätta se lite GG haha...
(rörigt inlägg, går fortfaradne inte att göra styckeindelning ibland?!?! wtf?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0